„P jak portfolio” – strona internetowa firmy PCU – Polskie Centra Ubezpieczeń

15 sierpień 2016
[Brak komentarzy] Dodaj Komentarz
[ 4314 ] Wyświetleń artykułu
Autor: Maurycy

Strona internetowa została przygotowana dla klienta zajmującego się branżą ubezpieczeniową. W naszej realizacji wykorzystaliśmy indywidualny projekt graficzny oraz autorski system do zarządzania treścią – CMS Olicom. Całość bazuje na założeniu połączenia atrakcyjnego wyglądu witryny z intuicyjną funkcjonalnością, która umożliwi klientom komfortowe poruszanie się po jej zasobach.

1

Portal wykorzystuje stonowaną, kojarzącą się z branżą ubezpieczeniową paletę barw. Dominującymi kolorami są biały i niebieski (będące również kolorystyką logo PCU) oraz szary, jednak nie zabrakło elementów żółtych czy zielonych, które skutecznie ożywiają wygląd witryny. Duże znaczenie mają także wykorzystane grafiki, które odnoszą się do poszczególnych usług firmy, intuicyjnie nawigując klienta po zasobach strony. Ponadto, logo PCU wraz z paskiem zakładek dostosowuje swoją wielkość automatycznie, w zależności od aktualnego działania użytkownika na stronie.

strona główna

W menu witryny znajdziemy podstawowe zakładki, takie jak „O nas”, „Oferta”, „Do pobrania” czy „Kontakt”. Podstrona „Warto wiedzieć” pełni rolę firmowego bloga, gdzie zamieszczane są najważniejsze informacje na temat firmy oraz aktualności branżowe. Strona wykorzystuje również przejrzysty formularz kontaktowy dla klientów, którzy chcieliby skorzystać z usług PCU.

zakładka "kontakt"

 

Ciekawym rozwiązaniem jest wykorzystanie pola „Czy wiesz, że?” w poszczególnych zakładkach. W ramach atrakcyjnej formy graficznej prezentowane są tam cele przyświecające firmie oraz najważniejsze usługi podane w zwięzłej i przejrzystej formule.

6

Zakładka „O nas” zawiera informacje na temat firmy oraz opinie zadowolonych klientów. Dla użytkowników, którzy chcieliby jak najszybciej dowiedzieć się o zasadach funkcjonowania PCU stworzono listę punktów informującą o najważniejszych zaletach prezentowanych usług.

Godnym uwagi rozwiązaniem są też wysuwane panele boczne, umożliwiające skontaktowanie się z jednym z ekspertów. W tym przypadku możemy zapytać zarówno o same usługi firmy, jak i o wycenę interesującej nas oferty. Użytkownik może tego dokonać za pośrednictwem wiadomości e-mail (wysyłanej z wykorzystaniem formularza) lub kontaktując się telefonicznie.

8

Zachęcamy do zapoznania się ze stroną internetową firmy PCU – Polskie Centra Ubezpieczeń oraz do odwiedzania jej stacjonarnej placówki, znajdującej się na ul. Miodowej w Poznaniu.

7

 

Jeśli zainteresowała Cię nasza realizacja i zastanawiasz się nad stworzeniem własnej witryny – skontaktuj się z nami! Oferujemy bezpłatną wycenę oraz dostosowanie projektu do indywidualnych potrzeb naszych klientów.

 

 

by Maurycy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Current day month ye@r *