Przydatne narzędzia Google dla Twojej firmy!

07 grudzień 2016
[Brak komentarzy] Dodaj Komentarz
[ 3574 ] Wyświetleń artykułu
Autor: Maurycy

Google skupia się obecnie przede wszystkim na tworzeniu takich narzędzi, które będą przydatne zarówno pod względem ilości wyświetleń danej witryny, jak i pomogą podnieść jej jakość. W związku z tym stanowią również idealne rozwiązanie w przypadku działań Content Marketingowych, o których szerzej pisaliśmy już w dwóch poprzednich artykułach (Czym jest Content Marketing?, Dlaczego zdecydować się na Content Marketing?).

google

Dziś pokażemy Wam kilka konkretnych rozwiązań oraz ich praktyczne zastosowania, które mogą realnie wpłynąć na sprawne funkcjonowanie Twojej firmy. Narzędzia Google są bowiem intuicyjne, proste w obsłudze, a przede wszystkim zaprojektowane w taki sposób, aby stanowiły dla użytkownika przydatne źródło informacji. Pomogą tym samym dostosować publikowane treści czy sprzedawane usługi i artykuły do preferencji potencjalnych klientów.

Google Keyword Planner

Google Keyword Planner to część znanego narzędzia marketingowego Google AdWords. Stanowi świetne źródło informacji o ilości wyszukiwań użytkowników dla poszczególnych fraz na przestrzeni miesięcy. W ten sposób możemy poznać trendy w naszej branży oraz określić, w które słowo kluczowe warto będzie inwestować.

Google Keyword Planner to jedno z najważniejszych narzędzi Google, jakim posługujemy się podczas optymalizacji kampanii marketingowych Google AdWords, o których dowiecie się więcej klikając tutaj.

keywords

Google Analytics

Najlepsze narzędzie do ogólnej analizy wyników Twojej witryny. Pozwoli Ci dowiedzieć się, jacy są użytkownicy konkretnej strony internetowej, jak długo na niej przebywają, w jakim są wieku, skąd pochodzą oraz jak kształtują się Twoje wyniki na przestrzeni ostatnich miesięcy. Jest to jedno z najbardziej powszechnych i podstawowych narzędzi udostępnianych przez firmę Google, umożliwiających dostosowanie treści pod preferencje odwiedzających.

analytics

Google Trends

Google Trends to proste narzędzie, które pozwoli Ci dowiedzieć się jakie tematy cieszą się obecnie największą popularnością w sieci oraz pomoże sprawdzić, które linki są w ostatnim czasie najchętniej klikane. Ponadto, możemy zastosować w tym przypadku podział na źródło i przeglądać np. jedynie najpopularniejsze filmy z serwisu YouTube. W ten sposób opublikowane przez nas wideo np. na firmowym profilu społecznościowym może osiągnąć znacząco lepsze wyniki niż te, które zanotowalibyśmy bez korzystania z narzędzia Google Trends.

Dokumenty Google

Dokumenty Google to wersja popularnego pakietu biurowego w wydaniu internetowego giganta. Co ciekawe, jest ona darmowa! Pliki zamieszczane są w sieci i możemy udostępniać je użytkownikom posiadającym konto Google, przez co będą oni mogli je zmieniać lub przeglądać. Co ciekawe, edycja omawianych plików przebiega „na żywo”, przez co pojedynczy dokument może być tworzony przez kilku użytkowników w ramach jednej platformy.

docs

Kalendarz Google

Proste narzędzie, które pomoże w ogranizacji dnia oraz czasu Twoich pracowników lub współpracowników. Pozwala tworzyć proste wydarzenia czy ważne zadania oraz wybierać dla nich zakres godzinowy, a także udostępniać je innym użytkownikom. To świetne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które w prosty, a przede wszystkim bezpłatny sposób chciałyby polepszyć swoją organizację pracy.

Aby zobaczyć oryginalne zdjęcia, kliknij tutaj: 1234.

 

by Maurycy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Current day month ye@r *