Wraz z upływem lat oraz wciąż rosnącą popularnością rozwiązań internetowych, coraz mniej firm decyduje się na projektowanie i zakup tradycyjnych gadżetów reklamowych dla swojej marki. Czy słusznie?
Niewątpliwie, w ostatnim czasie wyjątkowo wzmożone działania reklamowe obserwuje się przede wszystkim w sieci. Dotyczy to zarówno prowadzenia tzw. Content marketingu, o którym wspominaliśmy już wcześniej, jak i kamapnii internetowych Google AdWords, pozycjonowania stron WWW czy korzystania z reklam banerowych. Należy jednak pamiętać, że największą efektywnością możemy cieszyć się wtedy, gdy nasze działania zostaną spolaryzowane na wiele odmiennych form marketingu. W związku z tym również posługiwanie się gadżetami marketingowymi wciąż może prowadzić nas do sukcesu, jednak należy pamiętać, aby dostosować je do obecnych standardów. Co to oznacza?
Mamy na myśli fakt, że dziś o wiele lepszym gadżetem reklamowym okaże się powerbank lub pendrive, a nie smycz czy notes. Ludzie przyzwyczaili się do korzystania z sieci i urzadzeń mobilnych – wykorzystaj to! Podaruj swoim klientom narzędzia, które rzeczywiście przydadzą im się podczas wykonywania codziennych czynności.
Zalety gadżetów reklamowych
Gadżety reklamowe od zawsze świetnie budowały wizerunek firmy oraz świadomość jej istnienia w oczach klienta. Zapamiętany przez niego przedmiot z logo marki sprawia, że potrafi łatwiej zaufać oferowanym usługom i produktom. Ponadto, dostęp do nich uzyskują przede wszystkim stali kontrahenci i obecni klienci, dzięki czemu gadżety reklamowe trafiają do węższego grona odbiorców, stanowiąc w ich oczach element świadczący o wyjątkowym traktowaniu przez markę. To właśnie budowanie bezpośredniej relacji z klientem sprawia, że decydowanie się na gadżety reklamowe w ramach odpowiedniej koncepcji marketingowej stanowi świetne rozwiązanie, które pozwala na podrzymywanie kontaktów biznesowych w perspektywie długoterminowej. Obcowanie z przedmiotami opatrzonymi logo czy motywem marki skutecznie przywiązują do niej klienta, który często nie może obyć się bez ulubionego, dobrze zaprojektowanego gadżetu.
Ile to kosztuje i jak dobrać gadżety reklamowe?
Co ciekawe, skuteczność tej formy promocji jest na tyle wysoka, że w praktyce stanowi jeden z najtańszych sposobów reklamowania marki. Zdaniem przedsiębiorców, jest to najbardziej efektywna metoda marketingowa zaraz obok działań internetowych. Należy jednak pamiętać, że wraz z upływem lat klienci zwracają coraz większą uwagę na jakość produktów. W związku z tym rosnącą popularnością cieszą się firmy oferujące produkcję wysokiej jakości gadżetów reklamowych wykonywanych w Polsce. Odpowiednia estetyka oraz dobre materiały sprawiają, że klient będzie korzystał z produktu reklamowego częściej i chętniej, co skutecznie zwróci koszt jego zakupu.
Kiedy wręczać gadżety reklamowe?
Pomijając tak oczywiste wydarzenia jak targi, eventy branżowe i szkolenia, gadżety reklamowe coraz częściej wręczane są podczas podejmowania współpracy z klientem. W związku z tym otrzymują je oni przede wszystkim w trakcie podpisywania umów z firmą czy dokonywania większych zakupów.
Chcesz stworzyć gadżety reklamowe dla Twojej firmy? Skontaktuj się z nami!
Olicom Interactive umożliwia prowadzenie działań marketingowych firmy zarówno w wymiarze internetowym, jak i bardziej tradycyjnym. W związku z tym nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy zaprojektowali dla Ciebie motywy graficzne mające znaleźć się na gadżetach reklamowych. Wystraczy, że przekażesz nam swoje wytyczne, a my zaproponujemy kilka alternatywnych projektów do wyboru! Podejmujemy współpracę z firmami zajmującymi się produkcją wysokiej jakości produktów zaprojektowanych zgodnie ze współczesnymi trendami, dzięki czemu zrealizujemy za Ciebie konkretne zlecenie. Zainteresowała Cię nasza propozycja? Wyślij do nas zapytanie!
[8]
[ 5742 ] Wyświetleń artykułu
Autor:



Moim zdaniem warto jest wciąż w nie inwestować, ze względu na to, że mają one cielesny charakter. Jeśli jesteśmy wstanie coś dotknąć jest to dla nas bardziej wartościowe niż mail z życzeniami bądź gratulacjami.
Typowe gadżety reklamowe takie jak torby papierowe, teczka czy pendrive z nadrukiem, które do dziś nie wyszły z mody w trakcie spotkań biznesowych, wynika to głównie z możliwe a przede wszystkim bardziej werbalnego podziękowania za spotkanie i jednocześnie podziękowanie.
Warto zaznaczyć, że takie gadżety reklamowe jak eko torby bawełniane, kalendarze, czy długopisy z logo firmy są jednym z najtańszych form reklamy. Jednak by taka reklama była skuteczna wymaga stworzenia stworzenia odpowiednich projektów graficznych, a także co ważne stworzenia długotrwałych innych długotrwałych działań marketingowych. Bo tylko wtedy uda się ugruntować wizerunek firmy.
Zgadzam się z przedmówcami, klienci lubią otrzymywać podarunki, chociażby było to drobiazgi. Ładnie wyglądają te dodatkowo zapakowane, moim zdaniem warto drukować też w druk opakowań kartonowych. Odpowiednio prezentujące się opakowanie z logo firmy wkomponowane w ciekawe tło – przyciąga uwagę!
Ja uważam, że warto inwestować w takie rzeczy. Zawsze to jakaś forma promocji marki :). Wiele osób korzysta z gadżetów w większym lub mniejszym stopniu.
Wszystko jasno napisane 🙂 Klienci uwielbiają dostawać takie gadżety. Najbardziej chodliwy towar to pendrive. Ja swoje gadżety reklamowe pakuję w torby papierowe z nadrukiem i w takiej formie rozdaję klientom.
Moim zdaniem warto cały czas inwestować w gadżety reklamowe. Przede wszystkim dlatego, że jest to doskonałe urozmaicenie profilu reklamowego i zawsze można liczyć na to, że klient zapamięta naszą markę. Budujemy więc tzw. świadomość marki oferując gadżety takie jak: długopisy reklamowe, grawery w szkle czy drewnie, smycze i inne akcesoria.
Moim zdaniem warto, bo to bardzo fajna forma reklamy, która przydaje się zwłaszcza firmom działającym na lokalnym rynku. Niektórzy twierdzą, że to przestarzałe ale moim zdaniem długopisy z nadrukiem lub inne akcesoria są ponadczasowe i świetnie się sprawdzają w tej formie 🙂