Nowe zasady administrowania konkursów na Facebooku.

29 Sierpień 2013
[Brak komentarzy] Dodaj Komentarz
[ 5625 ] Wyświetleń artykułu
Autor: admin

Do tej pory każda firma, która chciała aktywizować swoich fanów i zdobywać nowych poprzez prowadzenie konkursów na fan page’ach musiała administrować je poprzez specjalną aplikację konkursową. Firmy wyłamujące się z tych reguł często były karane poprzez blokowanie firmowego profilu lub nawet całkowite usuwanie konta przez Facebooka.

Ostatnio Facebook zniósł część wymagań odnośnie prowadzenia konkursów na firmowych fan page’ach. Jest to dobra wiadomość dla małych i średnich firm dla których zakupienie aplikacji konkursowej było sporym wydatkiem.

Najważniejsze jest to, że do prowadzenia konkursu nie jest już wymagana żadna aplikacja. Konkurs można prowadzić np. poprzez bardzo wygodne „lubię to”, posty na firmowej osi czasu lub komentarze pod zdjęciem. Takie rozwiązanie umożliwia sporą oszczędność kapitału, który można przeznaczyć na dodatkową promocję.

Mimo tej niewątpliwej dogodności Facebook wciąż podkreśla bezwzględny zakaz nad umieszczaniem postów na prywatnych osiach czasu klientów. Tłumaczą to przede wszystkim chęcią utrzymania treści zamieszczanych na prywatnych osiach czasu na wysokim poziomie jakości i atrakcyjności. Bezwzględnie nie można również oznaczać fanów marki na firmowych zdjęciach, chyba że osoba ta faktycznie jest widoczna na fotografii.

by admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Current day month ye@r *