Firma Norton, producent popularnych programów antywirusowych, stworzył swoją najnowszą kampanię reklamową, musimy przyznać, że jest interesująca. Elementem reklamy jest zaspół Dokken z lat 80-tych i słynny Street Fighter Kimbo Slice.
To jasne, że Norton próbuje stworzyć kampanie typy Viral Marketing. Nic w tym złego. Z Twitterem, Facebookiem, Myspace, Digg, YouTubem i innymi portalami społecznościowymi, dzięki którym tak łatwo udostępniać multimedia, to wydaje się być oczywistę, aby spróbować zrobić coś wirusa marketingowego. Nasuwa się pytanie czy odniesie sukces?
Dokken vs Chicken 1
Dokken vs Chicken 2
Dokken vs Chicken 3
Kimbo Slice vs Caterpillar 1
Kimbo Slice vs Caterpillar 2
Nie wiadomo, czy ta kampania będzie sukcesem dla Nortona, ale możemy powiedzieć, że na pewno zadziała na nas. Od kiedy zobaczyliśmy tą reklamę już rozmawialiśmy o tym, facebookowaliśmy o tym i teraz piszemy artykuł na ten temat.