Jak błędy ortograficzne wpływają na ranking w Google?

18 listopad 2011
[Brak komentarzy] Dodaj Komentarz
[ 9570 ] Wyświetleń artykułu
Autor: Kamil

SEO - błędy ortograficzne




Istnieje wiele czynników, które Google sprawdza na stronach internetowych. Bardzo istotnym są błędy ortograficzne, które mogą mieć negatywny wpływ na pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google.




Czy to naprawdę ważne, aby uniknąć błędów w pisowni?

Matt Cutts potwierdza w swoim filmie, że liczba błędów w pisowni koreluje z PageRank’iem strony internetowej:

„Zauważyliśmy już jakiś czas temu, że jeśli spojrzeć na PageRank strony – umiejętność
pisowni dobrze się z tym koreluje. Tak więc, renomowane witryny o wysokim PageRank mają
tendencję do publikowania lepszych treści, niż te, które mają niższy PageRank, lub bardzo
niski PageRank. „
Nie oznacza to jednak, że Google używa tego czynnika do obliczania rankingu. Jednak ostatnia aktualizacja algorytmu Google wskazuje, że Google bierze pod uwagę kilka czynników do obliczania rankingu stron internetowych.

Jakie czynniki są sprawdzane przez Google?

Gdy Google udostępnił pierwszą aktualizację Pandy, wydał też listę pytań, które mogą pomóc w ocenie jakości witryny.
Oto niektóre z nich:
  • Czy w artykułach są błędy ortograficzne, stylistyczne lub rzeczowe?
  • Czy treści są masowo produkowane?
  • Czy artykuł był poprawnie edytowany, czy też został napisany niedbale?
  • Czy można oczekiwać, że artykuł pojawi się w drukowanym magazynie, encyklopedii czy książce?
  • Czy treść zawiera pełny lub wyczerpujący opis tematu?
Według mnie to umacnia tylko tezę której się trzymam:
„Google is all about content and links”

Co trzeba zrobić?

Jeśli chcesz, żeby Twoja strona internetowa uzyskała wysoką pozycję w Google, musisz zadbać o poprawność treści. Niska jakość zawartości niektórych części witryny może mieć wpływ na cały ranking strony. Usuń strony niskiej jakości i popraw zawartość pozostałych stron Twojego serwisu. Zadbaj, aby treści były napisane poprawnie i przyjaźnie dla użytkowników. Analizuj wpływ swoich działań na pozycję w rankingach. Jeżeli Google znajdzie odpowiednią treść na stronach internetowych Twojego serwisu, będzie on zajmował coraz wyższe pozycje.

by Kamil

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Current day month ye@r *