AdWords – reklama „szyta na miarę” !

25 maj 2016
[Brak komentarzy] Dodaj Komentarz
[ 3936 ] Wyświetleń artykułu
Autor: Julita

Chcesz przyciągnąć do siebie nowych Klientów? Pragniesz generować wyższe zyski? Zamierzasz zwiększyć swoją rozpoznawalność w Internecie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!

images

AdWords jest jedną z form marketingu online. Pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Google. Reklamy pojawiają się na górze lub na dole pierwszej strony wyszukiwarki, po wpisaniu przez Klienta określonych haseł czy fraz. AdWords kieruje więc na Twoją stronę użytkowników zainteresowanych konkretną ofertą. Ponadto płacisz dopiero, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę.

 ADWORDS TO REKLAMA WARTA SWOJEJ CENY

Drukowanie ulotek czy zamieszczanie ogłoszeń w gazecie to zainwestowanie w reklamę,
lecz nie możesz policzyć ilu te działania przyniosły nowych Klientów Twojej firmie. 

Dzięki promocji AdWords masz pełną kontrolę nad kosztami i znasz zwrot z inwestycji,
a przede wszystkim wiesz dokładnie  ilu potencjalnych Klientów zachęciła Twoja reklama.

 

1)   Jakie są korzyści z AdWords?

  • Twoje reklamy od razu na pierwszej stronie wyszukiwarki Google,
  • Sam możesz dostosować godziny oraz lokalizację wyświetlania reklamy,
  • Reklama będzie widoczna na wszystkich typach urządzeń ( komputer, tablet, smartfon ),
  • Masz całkowitą kontrolę nad kosztami – sam ustalasz swój dzienny lub miesięczny budżet na reklamę,
  • Natychmiastowy efekt dotarcia do nowych Klientów!

 

2)      Rodzaje reklam AdWords


jfnsuofjjj

Reklamy tekstowe AdWords  – są to pierwsze maksymalnie cztery wyniki w wyszukiwarce Google. Widzi je użytkownik zainteresowany ofertą. Wpisując w wyszukiwarce słowo kluczowe, poza wynikami organicznymi, Klient widzi także linki sponsorowane, czyli reklamy tekstowe, z odnośnikiem do strony www. Zleceniodawca płaci tylko za realne kliknięcia reklamy, nie za wyświetlenia. 

 

remarketin..kkReklamy banerowe AdWords – wyświetlają się na większości portali internetowych, które znajdują się w sieci reklamowej Google, takich jak np. onet.pl oraz ponad milion innych popularnych, informacyjnych oraz branżowych witryn internetowych. Widzi je użytkownik przeglądający portale tematyczne związane z branżą reklamodawcy lub goszczący na innych portalach wybranych spośród należących do sieci reklamowej Google. Reklamy banerowe są atrakcyjne wizualnie, a dodatkową zaletą jest potencjał wyświetleń Twojej reklamy graficznej,  dochodzący do dziesiątek tysięcy, przy koszcie wyświetlania równym 0 zł!

 

maxresdefault

Remarketing AdWords – reklamy te widzi Klient, który w przeszłości wszedł na Twoją stronę www, a następnie przegląda inne portale internetowe, będące częścią sieci reklamowej Google. Klient odwiedza różne strony internetowe i widzi na nich Twoje banery remarketingowe w miejscach udostępnionych przez właściciela portalu. Remarketing jest narzędziem skierowanym wyłącznie na osoby, które już raz odwiedziły Twoją stronę, ale nie zdecydowały się na zakup lub kontakt z firmą. Dzięki reklamie podążającej za potencjalnym Klientem, znów masz szansę zachęcić Go do zakupu oferowanych przez Ciebie produktów i usług.

 

Reklama AdWords jest idealnym rozwiązaniem dla osób świadczących usługi oraz posiadaczy stron internetowych/sklepów, którzy w szybszy sposób chcą dotrzeć do Klientów. Aby w pełni wykorzystać ten sposób reklamowania się najlepiej skorzystać z doświadczenia i wiedzy agencji (kliknij tutaj).

Jeżeli jesteś zainteresowany reklamą AdWords i chcesz poznać dodatkowe jej rodzaje, skontaktuj się z nami!

by Julita

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Current day month ye@r *