Statystyki odbiorców AdWords- droga do najcenniejszych użytkowników

16 październik 2015
[Brak komentarzy] Dodaj Komentarz
[ 6467 ] Wyświetleń artykułu
Autor: Karolina

Zastanawiasz się jacy użytkownicy najczęściej odwiedzają Twoją witrynę? Szukasz nowych grup internautów, mogących zainteresować się Twoją ofertą? Dzięki statystykom odbiorców AdWords możesz uzyskać dostęp do dużej ilości przydatnych informacji.

Dane demograficzne, lokalizacje, zainteresowania i urządzenia, z których korzystają potencjalni klienci to kluczowe informacje, na podstawie których możliwe jest wytypowanie nowych i zrewidowanie dotychczasowych kierunków działania oraz promowania witryny w Internecie. Po wprowadzonej przez Google aktualizacji AdWords, zyskujesz dostęp do nich wszystkich.

Screenshot1

Raport generowany przez AdWords w sposób przejrzysty pokazuje statystyki wszystkich użytkowników znajdujących się na listach remarketingowych (osób, które w przeszłości odwiedziły Twoją witrynę). Statystyki odbiorców AdWords podzielone są na sześć zakładek:

  • Główne statystyki
  • Odbiorcy na rynku
  • Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach
  • Dane demograficzne
  • Lokalizacje
  • Urządzenia

Screenshot

Dzięki nowym funkcjonalnościom, dostosowanie wyświetlanych reklam do wybranych grup docelowych oraz decyzje o ich kierowaniu i stawkach stały się łatwiejsze. Więcej informacji o użytkownikach wpływa na skuteczność kampanii prowadzonej  w oparciu o Google AdWords, a co za tym idzie, daje możliwość zwiększenia konwersji w witrynie dzięki dotychczasowym klientom, jak i pozyskaniu nowych.

by Karolina

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Current day month ye@r *